10 Mayıs 2013 Cuma

-renkli gece hayatı

renkli gece hayatı



     gündüzlere bağlı kalmamak lazım aslında. her geceyi uyuyarak geçirmek karanlığa yapılan haksızlık...

     ve geceler bunu haketmiyor.

       adım atmak lazım sokağa renkli gece hayatına bulaşmak için, bir adım barlar sokağına...

     bugün günlerden cuma ve gece daha yeni başlıyor...

     bense istiklale nazır bir cafenin cam kenarında kahvemi yudumlarken bu satırları yazıyorum.

      gelip geçiyor insanlar önümden, onları seyrediyor ve geceye kendini adamış ama barlar sokağı müdavimlerinden olmayan insanları inceliyorum.

      nasıl bir ruh hali içerisindeler ve nasıl eğlenmeye çalışıyorlar bunu takip ediyorum. ve görüyorum ki eğleniyorlar ama yeterli mi bilemem.

       benim için gece yeni başlıyor aslında...

   saat gece yarısını geçtikten sonra ben de buralarda daha fazla duramam artık. karanlıklara doğru akacağım tabii ki...

      bugün içi aklıma gelen ilk mekan peyote.

  balık pazarında kameriye sokağın sonunda bulunan bu mekan gerçekten çok sevdiğim bir mekan.

      en üst katında ki kalabalığı gördüğünüzde gerçekten içiniz kıpır kıpır oluyor.

      süper müziklerle eğlenirken muhabbet ortamınız genişliyor ve hayatınıza yeni dostlar dahil oluyor ansızın...

      bak içim gerçekten kıpır kıpır olmaya başladı.

      yola çıkma vakti de yaklaşıyor...

      yarın peyote anılarımla buluşuruz, gerçekten çok renkli bir gece olacak....
          
           




1 yorum:

  1. coral online football betting: how to bet on coral online football bet365 bet365 fun88 fun88 7285Betway bet on it week 16 - legalbet.co.kr

    YanıtlaSil