13 Mayıs 2013 Pazartesi

-peyote farklı bir gece...

peyote farklı bir gece...





        geçen gece peyoteye doğru yaptığım yolculuktan bahsetmiştim sizlere...

        çok hareketli ve eğlenceli bir gece olacağını düşündüğümü yazmıştım. gerçekten de öyle oldu. 

        kapıdan giriş yaptığım gibi öncelikle ilk kata göz attım. burada kafasına göre takılıp dans eden gençler dikkatimi çekti. biraz daha küçük yaştaki bu gençler ilginç dans figürleri denemekteydiler. 

         müzik iyiydi fakat ben oturmayı tercih ettiğimden üst kata doğru yol aldım. 

        burada herşey gerçekten umduğum gibiydi. içerisi hınca hınç doluydu yine ve ben yine ilk yarım saatimi ayakta takılarak geçirmek zorunda kaldım.

          fakat bu durum pek te kötü değildi. çalan müzikle salınıyor bu sırada viski mi yudumluyordum.

         insan çeşitliliği de gözüme çarpmıyor değildi hani...

        her çeşit insan olmasa da insanın içini ısıtan eğlenceli birçok tip oradaydı.

        peyote nin sevdiğim bir diğer özelliği de mekan girişinde konsepte uygun misafirleri kabul etmeleri. böyle olunca da cinsler arasındaki eşit dağılım göze çarpıyor cidden.

        yarım saat sonra birçiftin kalkması ile boşalan masadan müsaade isteyerek oturdum.

        ortamın vermiş olduğu sıcaklık ve samimiyet oturduğum masadaki insanları tanımamın verebileceği rahatsızlığı ortadan kaldırıyordu.

       devamlı ziyaret ettiğim bir mekan olduğundan garsonlarla olan muhabbetim sayesinde masamdaki insanlarla da kaynaşmam kolay oldu.

       kalabalık ve yoğunluk zaman zaman servisin aksamasına neden oluyordu ama sağolsunlar bana  bu aksaklıkları hiç yaşatmıyorlar ve tabii ki aynı masayı paylaştığım insanlara...

       su sebepten diye düşünüyorum ki masalarına oturduğum bayan arkadaşlar tüm sempatiklikleriyle biraz destek istediler. ne de olsa masalarına oturmuştum ve bunu karşılığı olarak onlara bir nezaket örneği sunmam gerekiyordu.

       ben de bunu kendilerine ileterek birer martini ısmarlama teklifinde bulundum. teklifim onlarında çok hoşuna gitti..

       içkilerimizi yudumlarken derin bir muhabbete daldık.

       bu mekanı ilk defa denediklerini söylediler ama beğenmelerine vesile olduğum için bana da teşekkür ettiler.

        benden onlardan birkaç güzel mekan ismi aldım.

        çalan güzel şarkılara eşlik ettik, içkilerimizi yudumladık peş peşe, dans ettik, en güzeli mükemmel bir muhabbetin ardından mekandan ayrıldık.

       onlar evlerinin yolunu tutarken ben istiklal deki serüveni devam etmek üzere asmalımescite doğru yol almaya başladım.

      bu arada diğer mekan keşiflerim için sözümü de aldım bu arkadaşlardan....

      durmak yok yola devam....  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder